नेपाली समाचार ,Nepal Flag

Monday, June 10, 2013

कुवैतमा काम गर्ने एउटी कामुक नारीको आत्मा कथा


जिवन लामो छ कामुक बनेर
यौनप्यासि बन्दैमा जीन्दगीको मजा नहुँदो रहेछ:
कल्पना श्रेष्ठ

कुरा सन् २००७ देखि अहिले सम्मको हो।
मेरो नाम कल्पना श्रेष्ठ हो अर्थात् स्कुल
पढदाको नाम चीन कुमारी श्रेष्ठ हो ।
धादिंङग जिल्लाको बिकट गाँउ
जोगीमारा गाविस ७ मा हो, मेरो घर। म
मध्यम परिवारमा कृष्ण लाल
श्रेष्ठको ठुली छोरीको रुपमा आज
भन्दा २७ वर्ष पहिला जन्म लिएकी थिए
। मेरो बाल्यकाल आमा बाबाको लाड
प्यारमा बितेको थियो । त्यसैले होला म
पुल्पुलिएकी थिए, बच्चा देखीनै चुलबुले र
हठीस्वभावकी भएकीले मैले चाहे पछी हर
कुरा मेरा बा आमाले
पुरा गरि दिनुहुन्थ्यो ।
बुद्दी बिग्रिएर भनौ या त उन्मत्त भएर
आफुभन्दा नाजुक अबस्थाको केटासंग
पिरती गाँस्न पुगे । सन् २००४ तिर
उसको र मेरो बिबाह त भयो तर
गरिविको कारण मेरो आमा बाबासंग
टाढा हुन पुगें । हामी दुईबाट एक सन्तान
पनि भयो । झन भारी माथि सुपारी भने झैँ
अर्को बोझ थपियो । त्यसपछि त के
पैसाको लागि जिबन
गुजर्नको लागि केहि बाँकी राखिन,
मेरो आफ्नै शरिर समेत बेच्न थाले ।
केहि समयपछि हामी दुवै
जना काठमाडौको नरदेविमा सानो पसलमा काम
गरेर बस्यौ । त्यहाँको कामबाट प्राप्त
पैसाले पनि जिबन धान्न सकिएन ।
मेरो बाहिरी यौन सम्पर्क र जागिरले
परिवार चल्न नसकेपछी म बाहिरी देश नै
जाने निधो गरे । अनि फेरी तीनै जना गाँउ
गयौ, मैले केहि समय पहिले
नारायणघाटको स्यानु भन्ने
एजेन्टकोमा गएर विदेश जाने निधो गरे ।
अनि धादिंङ गएर हतार हतार पास पोर्ट
बनाए । लग भाग ४० दिन
पछी भिसा आयो । कुवेतको भिसा हात
लागेपछी मैले उसलाई सोधे - 'काम
कस्तो हुन्छ, पैसा कत्ति हुन्छ?' उसले मलाई
भन्यो "१५ हजार्" तलब हुन्छ । एक
परिवारको ३-४
जना भन्दा बढि बच्चा हुदैन र ८-१०
घण्टा कम गरेपछी सुतेर बस्न पाइन्छ ।
त्यो कुरा सुनेपछी म ४० हजार पैसाऋण
खोजेर कुबेत तिर हिडने पक्का भए ।२००७
को पहिलो हप्ता मेरो मनले साटेको जिबन
साथी मदन कुमार श्रेष्ठ,
पियारो मुटुको टुक्रा साइरस उ
त्यती बेला जम्मा ३ वर्ष को थियो ।
उनीहरुलाई छाडेर धेरै पैसा कमाएर
परिवार सुखमा बस्ने
सपना बोकी भोलिपल्ट
भालेको डाकमा गाँउको देवर सुवाससंग
दिल्ली हिडे । दिल्लीमा गएर सात दिन
बसेपछी बल्ल कुवेतको लागि जहाज छाड्ने
निधो भयो । जब जहाज छाड्ने बेलामागाँउ
घर बाबा आमा परिवारका सम्झना आयो,
झनै मुटुको टुक्रा छोराको यादले सतायो ।
मुटु दरो बनाए ३ साल पछी ४, ५ लाख
रुपिया लिएर मेरो छोरा मेरो जिबन
साथीसंग बस्छु भनेर जहाज चढे ।
जब कुवेतको एयरपोर्टमा आए सायद म एक्लै
नेपाली थिए होला । त्यस
जहाजमा सेतो कपडा लगाएको मान्छे
मेरो नजिकै आयो, त्यो मेरो मालिक रहेछ,
उसले लगाएको दिसदासा रहेछ
पछी थाहा पाए । मलाई लिन
आएको मालिक रहेछ, मेरो नजिकै आएर
व्वाट इस यौर नेम भनेर सोध्यो । मैले
उत्तर दिए मै नेम इज चीन कुमारी त्यस
पछी कम कम भनेर पजेरोमा राखेर लग्यो ।
मलाई घरमा लागेपछी ५ तेले बिल्डिंग
देखायो यहाँको कोठा टोइलेट बाथ रूम
जम्मै साफ गर्नु पर्छ भन्यो त्यतीबेला नै
मेरो हंसले ठाउँ छोड्यो । यत्रो काम
कसरी गर्ने ८ घण्टा काम गर्ने
सुरमा आएको मान्छे २२, २३ घण्टा काम
गर्नु पर्नेभयो ।
पहिले पहिले त मन दरो बनाएर काम गर्न
थाले तर भाषा नजानेको कारण कहिले घर
मालिक त कहिले पाहुनाको यौन सोसन हुन्
थाले, यौन शोषणमा म आफै यौनपिपासु
भएको कारण त्यती गार्हो परेन । त्यस
घरमा टेलीफोन भने चलाउनु पाईदो रहेछ ।
२ महिना पछी फोन किने
अनि नेपाली दाई भाईको खोजीमा लागे
त्यतिकैमा पूर्व तिरको दाईको नम्बर
हात लग्यो । १ दिन २ दिन गर्दै
हामी दुई को माया गाढा भयो । अब
मेरो सपना यती रह्यो, घरमा १ लाख
रुपियाँ भने पठाए ।
त्यतिनै बेला कुवैतमा भिभा फोन
साथीबाट लिए र फ्री कल शुरु
भयो सुनमा सुगन्ध भने झैँ । म
चनाखो केटि भएको कारण कुवेतिलाई
पहिले नै यहाँ मेरो श्रीमान छ, भनेको थिए
त्यसपछि के थियो र मलाई यौन
सम्बन्धको गार्हो परेन जति बेला चाहिए
पनि उनी आउथे ।
यसरी दिन बित्दै थियो ।
हामी दुबैको चाहना अनुसारनै
हामी नेपाल जाने २
महिना छुट्टी बिताउने निधोले
काठमाण्डौं पुग्यौं अनि २
महिना बिताएर फर्कियौं । म आएर
कुवेतीको घरमा बस्न नसक्ने
अवस्था भएको कारण मलाई बाहिर उसले
अरुसंग ऋण खोजेर निकाले । निकालेपछि म
उनीसंग २,३ महिना मात्र बसे । म
मा यौनको तृसना उसको सम्बन्धले मात्र
पुगेन त्यसैले म कहिले सिरियाली, कहिले
बंगाली, कहिले म्रि्री र कहिले
अमेरिकनको सम्बन्धमा बचेको छु ।
मेरो घर परिवारका सारा कुरा भुलेर म
त्यसै भौतारी रहेको छु । आज
मेरो सारा सपना यौन तृसनाको कारणले
गन्तव्यहीन भएको छ ।
यौनको जोसको कारण कुवेतमा रहने
नेपाली दिदि बहिनिहरुको मेरो जस्तो हालत
नबनोस । आफ्नो उदेश्य, आफ्नो परिवार र
पारिवारिक धरातल जिवन साथीलाई
कहिल्यै नविर्सनु होला । यो मैले
भनेकी होईन मेरो अनुभवले भनेको हो ।
जिवन लामो छ कामुक बनेर
यौनप्यासि बन्दैमा जीन्दगीको मजा नहुँदो रहेछ
त्यो -छेणिक मात्र रहेछ, समयमै होस
पुर्याउँनुहोला        

No comments:

Post a Comment